HR

HR

Teljes HR menedzsment online, felhős alapon, könnyen, gyorsan, egyszerűen

  • Automatizálhatók a feladatok
  • Munkatársak felvitele
  • Személyes és munkaügyi adatok tárolása
  • Aktív és nem aktív munkatársak kezelése, rendszerezése
  • Jogosítások beállítása, hiszen vannak feladatok, amik nem vonatkoznak az adott részlegre, munkatársra,


Szabadság kezelése

  • Szabadságok beállítása
  • Fizetett szabadság, betegszabadság, rendkívüli szabadság, speciális napok
  • Orvosi igazolás feltöltése


Speciális napoknak tekintjük azokat a napokat, amelyek ünnepek vagy fizetett munkaszüneti napok (Karácsony, Húsvét, Pünkösd, május elseje, március tizenötödike, október 23-a)

Távmunka:

Szabályozható távmunka (home office), heti vagy havi rendszerességgel.


Munkaidő-nyilvántartás:

Munkaidő nyilvántartással könnyen átlátható, hogy a cég munkatársai milyen projekttel, hány órát dolgoztak, ami nem csak az ellenőrzés, hanem a projekt, feladat kiszámlázása szempontjából sem elhanyagolható.

Bemutató és DEMO igénylése

Kapcsolat

Cím: 1115 Budapest, Csóka utca 7-13. (Autókut Irodaház)

Telefonszám: +36-30/610-1027

E-mail: ugyvitel@frik.hu / info@frik.hu

Image