CRM
CRM
A szolgáltatás feladata az értékesítés, valamint az ügyfélszolgálati folyamatok támogatása, ezáltal ezen területek hatékonyságának növelése. Áttekinthető, szervezhető, delegálható minden értékesítéssel kapcsolatot feladat cégen belül, vagy az alvállalkozók felé.
A rendszer értékesítők munkáját végzi el teljes folyamaton keresztül
Legfontosabb CRM funkciók:
- Leadek kezelése
- Ajánlat
- Megrendelés
- Számlázás
- Cégek, kapcsolattartók adatainak rögzítése
- Ticketing rendszer
Lead – Lehetőség, amikor egy személy vagy szervezet érdeklődést mutat a szolgáltatásunk irányában.
Ajánlat:
A beérkező leadekből ajánlat készíthető, amit, ha elfogad az ügyfél, megrendelés készülhet belőle.
- Ajánlat felelőse
- Ügyfél (előtte az ügyfelekhez fel kell vinni a rendszerbe, illetve megadni a kapcsolattartókat)
- A projekt határideje
- Állapota
- Ajánlat típusa
Megrendelés:
Az elfogadott ajánlatokból megrendelés következik.
Ticketing:
A ticketing rendszer lényege, hogy a hibákból, feladatokból jegy hozható létre, amiről nem csak a jegy felelőse, hanem a partner is kap üzenetet, ezáltal tudhatja, hogy foglalkoznak az ügyével. Segíti az ügyfélszolgálatot és támogatja a gördülékeny ügyfélkommunikációt.
Számlázás:
Az ERP rendszerek összeköthetőek könyvelői és számlázási programokkal, mint például az Contorg Evolut Pénzügyi és számlázó rendszer.