CRM

CRM

A szolgáltatás feladata az értékesítés, valamint az ügyfélszolgálati folyamatok támogatása, ezáltal ezen területek hatékonyságának növelése. Áttekinthető, szervezhető, delegálható minden értékesítéssel kapcsolatot feladat cégen belül, vagy az alvállalkozók felé.

A rendszer értékesítők munkáját végzi el teljes folyamaton keresztül

Legfontosabb CRM funkciók:

  • Leadek kezelése
  • Ajánlat
  • Megrendelés
  • Számlázás
  • Cégek, kapcsolattartók adatainak rögzítése
  • Ticketing rendszer

Lead – Lehetőség, amikor egy személy vagy szervezet érdeklődést mutat a szolgáltatásunk irányában.

Ajánlat:

A beérkező leadekből ajánlat készíthető, amit, ha elfogad az ügyfél, megrendelés készülhet belőle.

  • Ajánlat felelőse
  • Ügyfél (előtte az ügyfelekhez fel kell vinni a rendszerbe, illetve megadni a kapcsolattartókat)
  • A projekt határideje
  • Állapota
  • Ajánlat típusa

Megrendelés:

Az elfogadott ajánlatokból megrendelés következik.

Ticketing:

A ticketing rendszer lényege, hogy a hibákból, feladatokból jegy hozható létre, amiről nem csak a jegy felelőse, hanem a partner is kap üzenetet, ezáltal tudhatja, hogy foglalkoznak az ügyével. Segíti az ügyfélszolgálatot és támogatja a gördülékeny ügyfélkommunikációt.

Számlázás:

Az ERP rendszerek összeköthetőek könyvelői és számlázási programokkal, mint például az Contorg Evolut Pénzügyi és számlázó rendszer.

Bemutató és DEMO igénylése

Kapcsolat

Cím: 1115 Budapest, Csóka utca 7-13. (Autókut Irodaház)

Telefonszám: +36-30/610-1027

E-mail: ugyvitel@frik.hu / info@frik.hu

Image