CRM rendszer

A szolgáltatás feladata az értékesítés, valamint az ügyfélszolgálati folyamatok támogatása, ezáltal ezen területek hatékonyságának növelése. Áttekinthető, szervezhető, delegálható minden értékesítéssel kapcsolatot feladat cégen belül, vagy az alvállalkozók felé.

A rendszer értékesítők munkáját végzi el teljes folyamaton keresztül

Lead: lehetőség, amikor egy személy vagy szervezet érdeklődést mutat a szolgáltatásunk irányában.

Ajánlat: A beérkező leadekből ajánlat készíthető, amit, ha elfogad az ügyfél, megrendelés készülhet belőle.

  • Ajánlat felelőse
  • Ügyfél (előtte az ügyfelekhez fel kell vinni a rendszerbe, illetve megadni a kapcsolattartókat)
  • A projekt határideje
  • Állapota
  • Ajánlat típusa

Megrendelés: Az elfogadott ajánlatokból megrendelés következik.

Ticketing: A ticketing rendszer lényege, hogy a hibákból, feladatokból jegy hozható létre, amiről nem csak a jegy felelőse, hanem a partner is kap üzenetet, ezáltal tudhatja, hogy foglalkoznak az ügyével. Segíti az ügyfélszolgálatot és támogatja a gördülékeny ügyfélkommunikációt.

Számlázás: Az ERP rendszerek összeköthetőek könyvelői és számlázási programokkal, mint például az Contorg Evolut Pénzügyi és számlázó rendszer.

Projektkezelés: Teljeskörű projektkezelés, projektmenedzsment egy helyen, gyorsan, egyszerűen.

  • Könnyen kezelhető projektek
  • Mérföldkövek, fázisok létrehozása
  • Áttekinthető Gant diagram a költségek és az eszközök rendszerezésére
  • Gördülékeny problémamegoldás
  • Checklist létrehozása
  • Projektsablon, hogy a következő alkalommal gyorsabban elkészüljön
  • Projekt eszközök, hogy könnyen átlátható legyen, ki, mikor, milyen eszközt használt a projekt során.

Mérföldkő: a projekt kiemelt részei, amik kihatással vannak a további feladatokra. Segíti a projekt átláthatóságát, illetve ellenőrző pontot ad, hogy időben hogy állnak a feladatokkal, kell-e esetleg egyeztetni csúszás miatt. A projekt kiszámlázását is fűzhetik ezekhez a mérföldkövekhez.

HR: Teljes HR menedzsment online, felhős alapon, könnyen, gyorsan, egyszerűen

  • Automatizálhatók a feladatok
  • Munkatársak felvitele
  • Személyes és munkaügyi adatok tárolása
  • Aktív és nem aktív munkatársak kezelése, rendszerezése
  • Jogosítások beállítása, hiszen vannak feladatok, amik nem vonatkoznak az adott részlegre, munkatársra,

Szabadság kezelése

  • Szabadságok beállítása
  • Fizetett szabadság, betegszabadság, rendkívüli szabadság, speciális napok
  • Orvosi igazolás feltöltése

Speciális napoknak tekintjük azokat a napokat, amelyek ünnepek vagy fizetett munkaszüneti napok (Karácsony, Húsvét, Pünkösd, május elseje, március tizenötödike, október 23-a)

Távmunka: Szabályozható távmunka (home office), heti vagy havi rendszerességgel.

Munkaidő-nyilvántartás: Munkaidő nyilvántartással könnyen átlátható, hogy a cég munkatársai milyen projekttel, hány órát dolgoztak, ami nem csak az ellenőrzés, hanem a projekt, feladat kiszámlázása szempontjából sem elhanyagolható.

EPR: Az új Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszerben a termékek gyártói viselik a pénzügyi felelősséget a hulladékkezelésért a termék teljes életciklusa során. 

  • Elkészíthető a negyedéves jelentés
  • Nyilvántartás vezetése, hogy az adott termékből mennyit adott el
  • KF kód generálása az EPR díj megállapításához
  • Súly alapján kiszámolja az EPR díjat, a díjkódnak megfelelően

Munkalap: A munkalapon lényege, hogy egy helyen lehessen rögzíteni, hogy ki, mit végzett el a helyszínen, illetve milyen beszerelés, milyen munka zajlott.

Rögzíteni lehet az eszközöket, szoftvereket, kérdéseket, figyelhető rajta a munkaidő, a szerelési idő, de egyéb szövegek és képes dokumentációra is van lehetőség.

  • Rögzítheti az ügyfél elérhetőségét, alapadatait
  • Munkalapokhoz rendelhet termékeket, szolgáltatásokat
  • Munkafolyamat leírása
  • Helyszíni szöveges és képes dokumentáció
  • Hozzárendelt időpontok
  • Ügyfél aláírása
  • Selejtes termék jelentése

Legfontosabb CRM funkciók:

  • Leadek kezelése
  • Ajánlat
  • Megrendelés
  • Számlázás
  • Cégek, kapcsolattartók adatainak rögzítése
  • Ticketing rendszer

Bemutató és DEMO igénylése

Kapcsolat

Cím: 1115 Budapest, Csóka utca 7-13. (Autókut Irodaház)

Telefonszám: +36-30/610-1027

E-mail: ugyvitel@frik.hu / info@frik.hu

Image