CRM rendszer
A szolgáltatás feladata az értékesítés, valamint az ügyfélszolgálati folyamatok támogatása, ezáltal ezen területek hatékonyságának növelése. Áttekinthető, szervezhető, delegálható minden értékesítéssel kapcsolatot feladat cégen belül, vagy az alvállalkozók felé.
A rendszer értékesítők munkáját végzi el teljes folyamaton keresztül
Lead: lehetőség, amikor egy személy vagy szervezet érdeklődést mutat a szolgáltatásunk irányában.
Ajánlat: A beérkező leadekből ajánlat készíthető, amit, ha elfogad az ügyfél, megrendelés készülhet belőle.
- Ajánlat felelőse
- Ügyfél (előtte az ügyfelekhez fel kell vinni a rendszerbe, illetve megadni a kapcsolattartókat)
- A projekt határideje
- Állapota
- Ajánlat típusa
Megrendelés: Az elfogadott ajánlatokból megrendelés következik.
Ticketing: A ticketing rendszer lényege, hogy a hibákból, feladatokból jegy hozható létre, amiről nem csak a jegy felelőse, hanem a partner is kap üzenetet, ezáltal tudhatja, hogy foglalkoznak az ügyével. Segíti az ügyfélszolgálatot és támogatja a gördülékeny ügyfélkommunikációt.
Számlázás: Az ERP rendszerek összeköthetőek könyvelői és számlázási programokkal, mint például az Contorg Evolut Pénzügyi és számlázó rendszer.
Projektkezelés: Teljeskörű projektkezelés, projektmenedzsment egy helyen, gyorsan, egyszerűen.
- Könnyen kezelhető projektek
- Mérföldkövek, fázisok létrehozása
- Áttekinthető Gant diagram a költségek és az eszközök rendszerezésére
- Gördülékeny problémamegoldás
- Checklist létrehozása
- Projektsablon, hogy a következő alkalommal gyorsabban elkészüljön
- Projekt eszközök, hogy könnyen átlátható legyen, ki, mikor, milyen eszközt használt a projekt során.
Mérföldkő: a projekt kiemelt részei, amik kihatással vannak a további feladatokra. Segíti a projekt átláthatóságát, illetve ellenőrző pontot ad, hogy időben hogy állnak a feladatokkal, kell-e esetleg egyeztetni csúszás miatt. A projekt kiszámlázását is fűzhetik ezekhez a mérföldkövekhez.
HR: Teljes HR menedzsment online, felhős alapon, könnyen, gyorsan, egyszerűen
- Automatizálhatók a feladatok
- Munkatársak felvitele
- Személyes és munkaügyi adatok tárolása
- Aktív és nem aktív munkatársak kezelése, rendszerezése
- Jogosítások beállítása, hiszen vannak feladatok, amik nem vonatkoznak az adott részlegre, munkatársra,
Szabadság kezelése
- Szabadságok beállítása
- Fizetett szabadság, betegszabadság, rendkívüli szabadság, speciális napok
- Orvosi igazolás feltöltése
Speciális napoknak tekintjük azokat a napokat, amelyek ünnepek vagy fizetett munkaszüneti napok (Karácsony, Húsvét, Pünkösd, május elseje, március tizenötödike, október 23-a)
Távmunka: Szabályozható távmunka (home office), heti vagy havi rendszerességgel.
Munkaidő-nyilvántartás: Munkaidő nyilvántartással könnyen átlátható, hogy a cég munkatársai milyen projekttel, hány órát dolgoztak, ami nem csak az ellenőrzés, hanem a projekt, feladat kiszámlázása szempontjából sem elhanyagolható.
EPR: Az új Kiterjesztett gyártói felelősségi rendszerben a termékek gyártói viselik a pénzügyi felelősséget a hulladékkezelésért a termék teljes életciklusa során.
- Elkészíthető a negyedéves jelentés
- Nyilvántartás vezetése, hogy az adott termékből mennyit adott el
- KF kód generálása az EPR díj megállapításához
- Súly alapján kiszámolja az EPR díjat, a díjkódnak megfelelően
Munkalap: A munkalapon lényege, hogy egy helyen lehessen rögzíteni, hogy ki, mit végzett el a helyszínen, illetve milyen beszerelés, milyen munka zajlott.
Rögzíteni lehet az eszközöket, szoftvereket, kérdéseket, figyelhető rajta a munkaidő, a szerelési idő, de egyéb szövegek és képes dokumentációra is van lehetőség.
- Rögzítheti az ügyfél elérhetőségét, alapadatait
- Munkalapokhoz rendelhet termékeket, szolgáltatásokat
- Munkafolyamat leírása
- Helyszíni szöveges és képes dokumentáció
- Hozzárendelt időpontok
- Ügyfél aláírása
- Selejtes termék jelentése
Legfontosabb CRM funkciók:
- Leadek kezelése
- Ajánlat
- Megrendelés
- Számlázás
- Cégek, kapcsolattartók adatainak rögzítése
- Ticketing rendszer